Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2016 19:04 - Има нещо адски сбъркано
Автор: severalthings Категория: Лични дневници   
Прочетен: 919 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Живея в малко южно градче,почти без препитание и съответно почти без млади хора.Работя в малко скучно производство и така нататък...Но нещото което ми направи впечатление когато се завърнах във въпросното градче(а това беше преди 3-4 години) е че НИКОЙ НИКОГА НИКЪДЕ НЕ МИСЛИ ЗА ОСТАНАЛИТЕ!!!!Не разбирам как така прелиташ с колата си с около 100км/ч в района на училище и то в тясна уличка?КАК?Как може да се присмиваш на хората с физически недъзи ?Как може да се присмиваш на немощноста на пенсионерите,нали и ти ще станеш като тях един ден...Няма кой да мисли,или живеем в общество на тотална липса на каквато и да е толерантност един към друг.Същото това общество ми се присмива ,когато отворя вратата на някого и го изчакам да мине.Присмива ми се и че не слушам чалга(но това е съвсем друга тема вече),присмива ми се че не съм като тях...И най-лошото е че без да усещам малко по-малко аз ставам точно като тях.Зверски комплексиран,емоционално деградирал,псуващ и мразещ всичко което мърда.Наистина има нещо адски сбъркано в това да се присмиваш на някого че обича да чете ,или иска да отиде на театър...ако обичах да ходя по кръчми щеше да е ОК,ноооо.А много ми се искаше хората да са по-солидарни един към друг,по-ОТГОВОРНИ,по-мислещи и най-вече да бъдат себе си ,а не себични чудовища.





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goby3 - :)
05.05.2016 20:53
Не ставай като тях!
цитирай
2. vanyavanya - Ограничените, затъпелите, оцеляващите са така...
05.05.2016 21:32
Маса, която лесно може да смели по-лабилните... Самотата е присъща за по-различния, по-осъзнатия. В крайна сметка, да бъдеш или не - това е въпросът :)
Поздрави, приятелю! Не скучай!
цитирай
3. hel - Е, днешното общество не е само в к...
05.05.2016 21:36
Е, днешното общество не е само в кръчмите. Има хора, които ходят на театър, които обичат да четат. В днешно време все пак човек може да намери своята среда. Просто трябва да я потърси - в театъра, в библиотеката, на концерти и разбира се в интернет. :)
цитирай
4. severalthings - Е стремя се да не ставам като тях. . . . ...
05.05.2016 21:37
Е стремя се да не ставам като тях....или "да бъда" този който аз искам :)
Благодаря ви.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: severalthings
Категория: Поезия
Прочетен: 13408
Постинги: 8
Коментари: 9
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930